mariscaj.reismee.nl

Vietnam!!!!!

Eén jaar geleden en bijna een week geleden schreef ik voor het eerst een verhaal in mijn reisblog. Op het punt van vertrek naar Thailand, voor het eerst alleen.

Nu is het een vrijdag, de werkweek zit er weer op. Al duurt het nu iets langer dan een jaar geleden maar het aftellen kan beginnen. Vanaf dinsdag nog twee weken en één dag werken en dan ga ik! Deze keer geen drie maar vier weken, geen Thailand maar Vietnam. Geen veilige havens met Anne, Edwin en Marleen maar nu echt alleen op reis. En oh, wat zin heb ik er in

Visum, inentingen, regenjas, nieuwe wandelschoenen....... Ik zie alleen maar vinkjes op mijn 'to-do-lijst'. Het zoeken naar de reisstekker op zolder stel ik ook dit jaar uit. Vertrek met 80+boeken op advies van John verpakt in een e-reader.

Ik begin in het noorden, Hanoi om vervolgens binnen vier weken naar Ho Chi Min City te trekkken, met overnachtingadressen gedurende de route van Mieke, die vergeten is om Vietnamees te koken, en PJ in mijn achterzak. En daarnaast de drie simpele opdrachten op tijd een was laten doen, eten en vooral genieten.

Kijk weer uit naar het delen van mijn belevenissen, jullie leuke en vooral steunende reacties.

Countdown..........

Marisca

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!