mariscaj.reismee.nl

Ik mag bijna weer!!!!

Geveld door een stevige griep kan ik me er nu nog weinig bij voorstellen…….. Over twee weken ben ik weer op reis.

Azië is nog steeds favoriet. Net als lange vakanties

Laughing
. Overuren die ik nog moet maken en het kunnen kopen van een extra week vakantie, maken vijf aangesloten weken vakantie (met nog een klein restant vakantie uren voor de rest van het jaar) dit jaar mogelijk. VIJF WEKEN! Dit keer twee landen. Eerst twee weken Thailand, drie dagen Bangkok en dan met de nachtrein richting Koh Phangan met een blanco reisagenda maar genoeg ideeën. Misschien blijf ik er 10 dagen. Ik hoor wisselende verhalen over het eiland dus misschien ben ik er ook weer snel weg. De twee weken in Thailand staan in het teken van zon, zee, eten en vooral weinig doen. Op 24 februari vlieg ik naar Cambodja om in drie weken van Siem Reap naar Phnom Penh te reizen. Heerlijk idee. Ik ben dan ook erg benieuwd Cambodja en alle indrukken die ik daar op ga doen.

De wereldstekker ligt nog steeds op zolder maar een verloopstekker voor Thailand, gelukkig, ergens in een lade in huis. Nog maar een paar kleine klussen staan op het to do-lijstje en dan ben ik klaar om te gaan!

Een huishoudelijke mededeling; deze site is eerder gecrasht. Helaas ben ik deel van de verhalen, alle eerdere reacties maar ook het emailadressenbestand kwijt. Vind je het leuk om mij te volgen, laat dan je emailadres achter op deze pagina. Ik vind het altijd erg leuk om van jullie te horen.

Liefs, Marisca

Reacties

Reacties

Marleen

Marisca!!!! Ik leef helemaal met je mee. Daar ga je weer en elke keer plak je er een weekje aan vast. Echt super dat het jou ook zo heeft gegrepen. Ik ga je volgen en ik hoop dat dit ook weer een mooie en leerzame reis voor je wordt! Kus

will

Hoi Maris ! We gaan je volgen, hoor ! Goeie reis, en veel genot . liefs, Will.

Anne Samuels

Ik ga met je mee

Anita

Ik kijk uit naar al je reis verhalen.Blij beb ik dat ik kan reageren.Bedankt voor het in orde maken.groeten
Anita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!