mariscaj.reismee.nl

Een hele lange woensdag

Om twee uur woensdagochtend (dinsdagavond acht uur Nederlandse tijd) zit het wachten er op en stap ik dan eindelijk in het vliegtuig. Kom de bijna dertien uur durende vlucht grotendeels slapend door. Woensdagochtend half tien (Nederlandse tijd) ben ik weer terug en het is helemaal nog geen lente in Nederland?! Het is mistig maar vooral koud!

De ontvangst van mijn moeder en Anne is zonnig. Het toch ook weer lekkerom thuis te zijn…. Met gemak kan ik dan eindelijk al die foto’s op mijn blog plaatsen. Een video plaatsen, is weer een ander verhaal maar mocht je nog bewegende beelden willen zien: https://www.youtube.com/channel/UC9fxU0x5PXwamm5l_lmeAPA

Het was opnieuw weer een heerlijke en bijzondere ervaring. Wat heb ik weer genoten. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en meereizen.

Liefs, Marisca

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!