mariscaj.reismee.nl

Met enig schaamrood op de kaken......

Gisteren was ik er weer... Dit keer om Anne uit te zwaaien die maar liefs twee maanden naar Indonesia gaat. Schiphol....

Na Cuba ben ik niet helemaal geland.... de wetenschap dat ik na twee maanden opnieuw op reis mag/kan, maakte dat ik maar niet van de reiswolk af kon komen. Nog maar 6 dagen en dan ga ik weer.... Heerlijk!

Een weekje naar Thailand en Koh Phangan. Daar zal ik een paar dagen met Thomas doorbrengen die daar ik vorig jaar heb ontmoet. Lekker even niets doen om vervolgens door te reizen naar Myanmar. Drie weken ga ik trekken. Ik begin in Mandalay en eindig in Yangon. Wat heb ik er een zin in. Azie blijft toch een favoriet.

Mijn Cuba-verhalen heb ik niet afgerond. Dit keer zal ik beter mijn best doen en jullie op de hoogte houden.

Liefs,

Marisca

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!