mariscaj.reismee.nl

Cambodja en Laos

Zaterdagmorgen, de sneeuw komt met dikke vlokken uit de hemel dwarrelen. Ik zit heerlijk onder een dekentje op de bank. Heb net met veel plezier de blog van Sunny gelezen. Ze reist, voor de eerste keer alleen, door Thailand en Laos. De verhalen zijn zo herkenbaar en vergroten de aankomende reisvreugde.

Vijf jaar geleden ging ik voor het eerst alleen op reis en sindsdien heb ik de smaak goed te pakken. Het is me gelukt om ieder jaar een verre reis, en soms zelfs twee, te maken. Ben een bevoorrecht mens en geniet daar met volle teugen van.

Net zo nerveus als in 2013 schrijf ik weer het eerste verhaal van een nieuwe reis. Ik ben erg op schema. Ik overweeg, vanwege de sneeuw die niet eens blijft liggen, de laatste boodschappen uit te stellen tot morgen of maandag

Smile
. De korte broeken en shirtjes liggen schoon in de kast, de slippers roepen al heel hard mijn naam, Ooh, wat heb ik er weer een zin in. Vier weken Cambodja en Laos dit keer. A.s. donderdag vertrek ik.

Het heerlijke aftellen is begonnen....!

Reacties

Reacties

Josien

Lieve Marisca. Ik verheug me er op je op reis te volgen. Voor straks: goede reis en veel plezier.

Will

Leuk , Marisca, hoop dat je weer een geweldige reis gaat maken ! Ik ga je volgen !

Ria

Ik zou de komende dagen die slippertjes nog even lekker laten roepen! ????
Geniet van alle voorbereidingen en leuk dat ik je reis via deze weg mag volgen.

Lucia

Deze nicht reist in gedachten weer met je mee!

Lies Bleijswijk

Dag Marisca, heel veel plezier en genot; fijn dat je mij op de hoogte houd. Kus Lies

Herriette

Hee Marisca, vandaag gaat het dan echt beginnen, als ik dit schrijf ben jij net onderweg, wens je een hele goede reis en een fantastische trip toe, liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!